وبلاگ کسبوکار آنلاین

دراینجا مطالب مرتبط با کسبوکار آنلاین قرار می گیرد تا با این مطالب بتوانید کسب و کار اینترنتی خود را توسعه دهید.

وبلاگ کسبوکار آنلاین

دراینجا مطالب مرتبط با کسبوکار آنلاین قرار می گیرد تا با این مطالب بتوانید کسب و کار اینترنتی خود را توسعه دهید.

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ازاریابی و افزایش فروش

بازاریابی یعنی پیدا کردن مشتری و ساختن بازار هدف. یک برند برای این که بتواند جذب مشتری کند و افزایش فروش داشته باشد باید ملاک ساخت و ارائه محصول و خدمت خود را برپایه درخواست، نیازی مشتری و الزامات بازار قرار دهد.

برای یک بازاریابی موفق شما باید به مکانیزم‌هایی نظیر محصولات نوآورانه، ارزیابی نیاز‌های مشتریان، استفاده از شبکه‌های اجتماعی، تولید محتوا‌های هدف‌دار با روش‌های مختلف نظیر محتوای متنی، تصویری، صوتی، ویدیوی و دیجیتال توجه کنید.

بعد از مرحله بازاریابی به مرحله بعدی یعنی نحوه فرورش و افزایش فروش مداوم می‌رسیم. برای افزایش فروش راه و روش بسیار و گوناگونی وجود دارد که با برنامه ریزی و سیاست گذاری صحیح به افزایش فروش منجرب می‌شود که به آن‌ها می‌پردازیم.

فروش موفق به چه عواملی بستگی دارد؟

میزان فروش معیار تمام موفقیت‌های شما در امر معرفی، تبلیغ و ارائه محصول و یا خدمت شماست. هرچقدر میزان فروش بیشتر باشد نشان دهنده میزان موفقیت شما در امر بازاریابی و جذب مشتری است و به کسب و کار شما کمک می‌کند تا با قدرت به راه خود ادامه دهید.

فروش موفق را می‌توان با چند فاکتور مشاهده و بررسی نمود، که آن‌ها را شرح می‌دهیم.

1. مدت معین

فروش موفق زمانی حاصل می‌شود که شما در مدت زمانی که معین کرده‌اید به آن میزان بفروش که پیش‌بینی کرده‌ بودید رسیده‌اید یا نه. مثلا در مدت یک ماه شما پیش‌بینی کرده‌ بودید که از محصول خود به میزان 100 عدد بفروشید و اگه به این عدد دست یافته باشید می‌‍توان گفت در این زمان معین شما فروش موفقی داشته‌اید.

مدت معین را با دو فاکتور کوتاه مدت و بلند مدت می‌توان اندازه گرفت، این دو فاکتور نشان دهنده‌ی موفق بودن یا عدم موفقیت کسب و کار شما است.

کوتاه مدت: این فاکتور غالبا برای محاسبه میزان فروش شما در هر ماه یا هر فصل است. بدین صورت که شما هر ماه میزان فروش خود را با ماه قبل و یا هر فصل با فصل قبل مقایسه می‌کنید و در صورت فروش مساوی و یا فروش بیشتر به برنامه‌ریزی خود ادامه می‌دهید و در غیراین صورت به عوض کردن برنامه و سیاست‌های خود در جهت فروش می‌پردازید.

بلند مدت: این فاکتور برای محاسبه‌ی درآمد شما در پایان هر سال می‌باشد. بدین صورت که شما تمامی درآمدهای خود را در طول یک سال جمع آوری می‌کنید و آن را بررسی می‌کنید و با رقمی که پیش بینی می‌کردید مقایسه می‌کنید و در صورت موفقیت به این روند ادامه می‌دهید و در صورت برآورده نشدن انتظارات شما، به تغییر تکنیک و سیاست‌های کاری خود می‌پردازید تا در سال آینده به‌علاوه درآمد پیش‌بینی شده میزان ضرر امسال خود را نیاز جبران کنید.

2. میزان فروش

یکی از معیار های فروش موفق، میزان فروش شما در دوره‌های مختلف است که این مسئله نیز با فاکتور‌های کوتاه مدت و بلند مدت مقایسه می‌شود.

3. رضایت مشتری = افزایش فروش

می‌توان گفت مهم‌ترین بخش یک فروش موفق ایجاد رضایت و وفاداری در مشتری است. این مسئله یک امر حیاتی است که برای آن شما باید در مورد تیپ‌های شخصیتی مشتریان، تکنیک‌های ارتباط موثر با مشتری، تکنیک‌های رفتارشناسی و رفتارسنجی مشتریان مراجعه کننده همه چیز را بدانید و با هر مشتری با در نظری گیری این عوامل برخورد کنید.

  • حسین نامعلوم
  • ۰
  • ۰

امروز قصد دارم راجب این مطلب حرف بزنم که با فناوری نانو جوهر های قالب چاپ بر روی اجسام در حال تولید هستند پس حتما تا آخر این مقاله را دنبال کنید و مطمئن هستم نکات جالی را خواهید فهمید.

جوهرهای قابل چاپ بر اجسام با فناوری نانو تولید شد

امیر رضوانی مقدم مدیر شرکت تولید کننده رنگ های نانو در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با پیشرفت تکنولوژی، این قابلیت فراهم شده تا بتوان تصویر یا طرح دلخواه را بر روی اجسام مصرفی یا تزئینی مانند لباس، لیوان، پازل، قاب موبایل، روسری چاپ کرد که با استفاده از یک چاپگر رومیزی جوهرافشان و یک پرس حرارتی، این کار قابل انجام بوده و نیازی به دستگاه‌های چاپ پیشرفته و بزرگ صنعتی نیست.

رضوانی مقدم افزود: این چاپگرها به راحتی در دسترس بوده و جوهری که برای این منظور و در کارتریج آنها استفاده می‌شود، جوهر «سابلیمیشن» یا «تصعیدی» است. این جوهرها به راحتی توسط چاپگر روی سطح کاغذ چاپ شده و سپس سطح کاغذ روی زمینه نهایی مورد نظر قرار گرفته و تصویر توسط پرس حرارتی در مدت زمان چند ثانیه به روی سطح منتقل می‌شود.

این مدیر شرکت با بیان اینکه جوهرهای تصعیدی در کشور تماماً وارداتی بوده و قیمت بسیار بالایی دارند، گفت: ما توانستیم این جوهرهای تصعیدی را با فناوری نانو به تولید برسانیم.

وی با تاکید بر اینکه این محصول، با کیفیت و قیمتی مناسب در داخل کشور تولید می شود، گفت: قابلیت تولید در داخل کشور و صادرات به کشورهای منطقه، کیفیت رنگی بالا، ثبات شستشویی بالا در محیط قلیایی و خنثی، ثبات نوری بالا، اندازه ذرات پایین در ابعاد نانو و توزیع اندازه ذرات باریک جهت جلوگیری از گرفتگی هد چاپگر از ویژگی های محصول به شمار می رود.

رضوانی مقدم با تاکید بر اینکه کاهش قیمت در مقایسه با نمونه های خارجی از مزایای این محصول محسوب می شود، خاطرنشان کرد: پایداری بالا در مدت زمان طولانی و سازگاری با محیط‌زیست از دیگر مزایای محصول به شمار می رود.

وی تاکید کرد: محصول جوهر تصعیدی به منظور سازگاری با چاپگرهای یک برند معروف و دیگر چاپگرهای تجهیز شده با هد این برند طراحی شده است.

این محقق افزود: کارتریج چاپگرهای رایج در کشور برای استفاده این جوهرها عمدتاً دارای ۶ رنگ فیروزه‌ای، ارغوانی، زرد، مشکی، فیروزه‌ای روشن و ارغوانی روشن (C,M,Y,K,LC,L,M) بوده که البته قابلیت سفارشی‌سازی رنگ‌های دیگر را هم دارند.

وی ادامه داد: استفاده از فناوری نانو در ساخت این محصول منجر به تولید جوهر با توزیع اندازه ذرات کم و میانگین اندازه ذرات در مقیاس نانومتری می‌شود.

رضوانی مقدم عنوان کرد: محصول جوهر تصعیدی به دلیل اندازه ذرات بسیار کوچک در ابعاد نانومتری، گرفتگی هد چاپگر را به حداقل رسانده که موجب کاهش آسیب به هد چاپگر در مقایسه با جوهرهای باکیفیت پایین‌تر می‌شود. علت آن نیز فناوری به کار رفته در پایدارسازی این جوهرها بوده که منجر به طول عمر بالا و پایداری طولانی مدت آنها شده و بهبود کارایی محصول را به همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه همچنین فرمولاسیون این محصول منجر به استفاده کمتر به دلیل قدرت رنگی بالا می‌ شود، بیان کرد: مواد به کار رفته در فرمولاسیون این جوهرها سازگار با محیط‌زیست بوده و فاقد حلال‌های فرار و مواد مضر از قبیل فرمالین و آلکیل فنول‌ها است که مطابق با استانداردهای محیط‌زیستی اروپا و آمریکا است.

به گزارش مهر، این محصول دارای تاییدیه نانومقیاس از ستاد توسعه فناوری نانو است.

منبع: خبرگذاری مهر

  • حسین نامعلوم