وبلاگ کسبوکار آنلاین

دراینجا مطالب مرتبط با کسبوکار آنلاین قرار می گیرد تا با این مطالب بتوانید کسب و کار اینترنتی خود را توسعه دهید.

وبلاگ کسبوکار آنلاین

دراینجا مطالب مرتبط با کسبوکار آنلاین قرار می گیرد تا با این مطالب بتوانید کسب و کار اینترنتی خود را توسعه دهید.

  • ۰
  • ۰

 زمانی که قابلیت استوری در شبکه اجتماعی اینستاگرام ایجاد شد، یکی از موفقیت‌های بزرگ این شبکه اجتماعی شکل گرفت و بسیاری از کاربران جدید به سمت آن جذب شدند. این قابلیت نه تنها برای افراد معمولی، بلکه برای کسب و کارها نیز بسیار مفید و موثر واقع شده است. به طوری که کسانی که صاحب کسب و کار و برند در این شبکه اجتماعی بوده و یا کسب و کارشان در فضای مجازی فعال است، می‌توانند با کمک استوری اینستاگرام تبلیغات پربازدهی را در صفحات شناخته شده داشته باشند.

ربات استوری اینستاگرام

امروزه یکی از محبوب‌ترین پلن‌های تبلیغاتی در اینستاگرام، تبلیغات از طریق استوری است. این نوع از تبلیغ معمولاً به شکلی است که شما به عنوان مدیر یک برند، عکس یا فیلمی کوتاه از خدمات یا محصولات‌تان تهیه کرده و آن را در صفحات پرمخاطب نشر می‌دهید. این روش تبلیغاتی، روشی پرهزینه بوده و به همین خاطر ممکن است برای خیلی از کسب و کارهایی که به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده اند، مناسب نباشد. ما اینجاییم تا یک روش مدرن و یک ترفند طلایی که هزینه به مراتب کمتری نسبت به تبلیغات مستقیم از طریق استوری دارد را به شما عزیزان معرفی کنیم.   این روش، استفاده از ربات استوری اینستاگرام است. شاید این سوال برایتان ایجاد شود که کارکرد ربات استوری اینستاگرام چگونه بوده و به چه شکل می‌توان از مزایای آن برخوردار شد؟ در ادامه، این سوال را با معرفی ربات اینستاگرام به طور کامل پاسخ خواهیم داد. پس همچنان همراه ما بمانید.

مروری کوتاه بر عملکرد ربات استوری اینستاگرام

اینستاگرام یکی از پر کاربردترین شبکه‌های اجتماعی در دنیاست که روز به روز بر تعداد کاربران آن افزوده می‌شود. یکی از قابلیت‌های اصلی این شبکه اجتماعی، استوری آن است. برای دسترسی به امکانات پیشرفته‌ای که به قابلیت استوری مربوط می‌شود، برنامه‌ها و ربات‌های گوناگونی وجود دارند. این برنامه‌ها و ربات‌ها این اختیار را به کاربران می‌دهند تا استوری سایر افراد را با ایجاد تنظیمات مخصوص مشاهده نمایند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که دنبال جذب فالوور واقعی بوده و برای رسیدن به این هدف راهکارهای مختلفی را دنبال کرده اید، به احتمال زیاد با ربات استوری اینستاگرام و شیوه عملکرد آن آشنا می‌باشید. این ربات‌ها دارای مکانیزمی هستند که فعالیت پیج شما را در زمینه مشاهده استوری دیگر کاربران افزایش داده و به این واسطه سبب می‌شوند تا بازدیدکنندگان بیشتری وارد صفحه پروفایل شما شوند.

ربات مشاهده استوری اینستاگرام به صورت انبوه

از آن جایی که اینستاگرام در آپدیت‌های اخیر خود از فعالیت بسیاری از ربات‌های اینستاگرام جلوگیری کرده است، کاربران و کسب و کارها بایستی به دنبال ترفندهایی باشند که این محدودیت‌ها را دور زده و به شکلی هوشمندانه باعث افزایش مخاطبان صفحه‌شان شوند. یکی از این ترفندهای جذاب، استفاده از ربات استوری اینستاگرام می‌باشد. این ربات‌های ترفندی جدید را پیاده‌سازی می‌کنند که در واقع یک روش عالی جهت جذب مخاطبان به شمار می‌رود. به طوری که این ربات‌ها با مشاهده استوری به صورت انبوه، پیج‌های زیادی را روانه صفحه پروفایل پیج شما کرده و فالوورهای کاملاً واقعی را برایتان به ارمغان می‌آورند.

مشاهده محبوب ترین پست ها، استوری، محبوب ترین ویدیو ها و غیره همگی از قابلیت هایی هستند که توسط ربات تلگرام Regram ارائه می‌شوند. ربات مذکور حتی امکان ذخیره کردن پست های کاربران اینستاگرام را هم فراهم می‌کند. برای مثال اگر قصد دارید تمام پست های پروفایل یک کاربر را ذخیره کنید، کافیست گزینه “دانلود همه پست ها در یک فایل” را در ربات تلگرام Regram انتخاب نمایید. بدین صورت تمام پست های کاربر مورد نظر در قالب یک فایل فشرده ذخیره خواهد شد. برای دانلود محبوب ترین پست کاربر مورد نظرتان هم کافیست ابتدا گزینه “محبوب ترین” پست را انتخاب و سپس نسبت به دانلود آن اقدام نمایید. بنابراین ربات تلگرام Regram یک دستیار اینستاگرامی بسیار قدرتمند است که شما را قادر به دور زدن تمام محدودیت های اینستاگرام می‌کند.

منبع: الف

  • ۹۹/۱۱/۲۱
  • حسین نامعلوم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی