وبلاگ کسبوکار آنلاین

دراینجا مطالب مرتبط با کسبوکار آنلاین قرار می گیرد تا با این مطالب بتوانید کسب و کار اینترنتی خود را توسعه دهید.

وبلاگ کسبوکار آنلاین

دراینجا مطالب مرتبط با کسبوکار آنلاین قرار می گیرد تا با این مطالب بتوانید کسب و کار اینترنتی خود را توسعه دهید.

  • ۰
  • ۰

رپرتاژ آگهی – در این مقاله آموزش قانون جذب رایگان از صفر تا صد را مشاهده می کنید که در آن به این موضوع می پردازیم که قانون جذب چیست و سپس مروری بر تاریخچه آن خواهیم داشت که اولین بار چگونه مطرح شد و چه شد که بحث های زیادی درباره آن انجام شد، آیا حقیقت دارد؟ پس چرا خیلی ها نتیجه برعکس از آن گرفتند؟ این ها برخی سوالاتی هستند که در این مقاله به آن پاسخ می دهیم.

در فلسفه اندیشه جدید ، قانون جذب این عقیده است که افکار مثبت یا منفی تجارب مثبت یا منفی را در زندگی فرد وارد می کنند. این عقیده بر اساس ایده هایی است که مردم و افکار آنها از "انرژی خالص" ساخته شده اند و فرآیندی مانند انرژی مانند انرژی وجود دارد که از طریق آن فرد می تواند سلامت ، ثروت و روابط شخصی خود را بهبود بخشد. هیچ مدرک علمی تجربی از قانون جذب حمایت نمی کند و به طور گسترده ای این شبه علم است.

طرفداران به طور کلی تکنیک های بازآفرینی شناختی را با تصدیق و تجسم خلاق ترکیب می کنند تا افکار محدود کننده یا خودتخریبی ("منفی") را با افکار توانمندتر ، سازگارتر ("مثبت)" جایگزین کنند. یک م keyلفه اصلی فلسفه این ایده است که برای تغییر موثر الگوهای تفکر منفی ، فرد باید "احساس" کند (از طریق تجسم خلاق) که تغییرات مورد نظر قبلاً اتفاق افتاده است. اعتقاد بر این است که این ترکیب فکر مثبت و احساسات مثبت با دستیابی به طنین انداز با قانون انرژی پیشنهادی ، فرد را قادر به جذب تجربیات و فرصت های مثبت می کند.

آموزش قانون جذب

تعریف ساده و اولیه ای که در فیلم راز برای قانون جذب بیان شد این بود که هرچیزی که به آن فکر کنید آن را به سمت خود جذب می کنید. فیلم یا مستند راز اولین چیزی بود که باعث جنجالی شدن این قانون شد و قبل از آن ارل نایتینگل در سال ۱۹۵۰ به آن اشاره کرد اما این بحث در آن زمان صروصدای زیادی نکرد تا اینکه مستند و کتاب راز (The Secret) منتشر شد. درواقع مستند و کتاب راز قانون جذب را بیش از حد ساده سازی کرد تا هرکسی به راحتی آن را بفهمد اما مشکل این بود که این ساده سازی بیش از حد و گفته نشدن موارد دیگر، باعث شد خیلی ها نتیجه مورد نظر خود را از قانون جذب نگیرند.

کوین ترودو و قانون جذب

کوین ترودو اولین کسی بود که اقدام به افشای حقایق قانون جذب کرد، این شخص در سمینار آرزوی تو دستور توست به صورت علمی و منطقی درباره علت موفق شدن افراد موفق صحبت کرد، اینکه چرا خیلی افراد کمتر کار می کنند اما بیشتر پولدار می شوند، اینکه چگونه افراد زیادی در سراسر جهان در مدت زمان کمی از صفر به صد می رسند، در هر فصل کتاب به سوالات مرتبط زیادی درباره این موضوعات پاسخ داده و در فصل های آخر کتاب کاملا حرفه ای درباره قانون جذب صحبت کرده به طوری که تمام ابهامات اصلی شما در رابطه با قانون جذب برطرف می شود. تعریف علمی و درستی که کوین ترودو درباره قانون جذب در کتاب خود نوشت اینگونه بود: شما آن چیزی را جذب می کنید که هم فرکانس با آن باشید. این همان چیزی بود که نیکولا تسلا در سخنان خود به آن اینگونه اشاره کرده بود: اگر می خواهید راز های کیهان را بیابید، به شرایط انرژی، فرکانس و ارتعاش فکر کنید!

طرفداران معتقدند که قانون جذب همیشه در حال اجرا است و این قانون شرایط و تجربیاتی را که عمدتا در مورد آنها فکر می کنند یا آرزو یا انتظار آنها را برای هر فرد به ارمغان می آورد.

قانون جذب در اوایل قرن بیست و یکم توسط کتاب ها و فیلم هایی مانند راز رواج یافته است. در این فیلم 2006 و کتاب بعدی [43] از مصاحبه با نویسندگان و سخنرانان "نیو فکر" برای توضیح اصول قانون متافیزیکی پیشنهادی استفاده شده است که می توان هر چیزی را که به طور مداوم در مورد آن فکر می کند جذب کرد. ماری کارمایکل و بن ردفورد برای کمیته تحقیق شکاکانه نوشتند که "نه فیلم و نه کتاب هیچ پایه و اساسی در واقعیت علمی ندارند.

 

  • ۹۹/۱۱/۲۱
  • حسین نامعلوم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی